Vantarna är klara!
Publicerat den

Nu är mina flerfärgade vantar klara! Så nu är jag redo för höstkylan. Jag är faktiskt väldigt nöjd med dom. Det är ju de första vantarna jag stickar så mina förhoppningar på hur bra dom skulle bli var ganska låga. 
Nu har jag även fått hem nytt garn! :) Ett brunt mjukt garn från Drops. Jag har faktiskt tänkt att jag ska sticka en kofta. En väldigt enkel sådan med tankte på att jag är ganska ny i stickvärlden. Men jag tror att färgen blir väldigt bra. Lite höstig sådär.
Förutom att jag stickar så pluggar jag på högskoleprovet. Den 26e är det dags. Det ska bli spännande. Och den 21 oktober börjar jag på komvux. Jag kommer läsa Naturkunskap 2 för att få behörighet till sjuksköterska. Sen kommer jag även läsa Engelska 7 för att få en extra meritpoäng, då ökar ju chanserna att jag kommer in på programmet. Komvux har bytt namn på kurserna, förut hette dom Naturkunskap B och Engelska C. Jag blev nämligen oerhört förvirrad när studievägledaren tyckte att jag skulle läsa Engelska 7... Men det motsvarar tydligen Engelska C.
Hoppas att jag kommer in på högskolan sen. Jag vill så gärna börja plugga.
Nu ska jag leta efter ett bra mönster till en kofta :) 
 
Ha det bra så länge! 
 
 
 



 Cecilia

Storasyster Annethe planerar att läsa till det snart också, kan ni ju plugga tillsammans ;P



URL: http://ivitaskor.blogg.se


 Bian

Fina Vantar
skall beställa ett par kanske
kram pappa

Svar: Tack lille pappsen! :D Kram kram
Sara Sandberg



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?