Ny hobby!
Publicerat den

Jag har hittat en ny hobby. Stickning! Jag har stickat varje dag sen i onsdags! Jag har aldrig fastat så här mycket för någonting annat. Det är hur kul som helst! Och avslappnande. Just nu håller jag på att sticka på min första sjal. Den är väldigt enkel men jag vill inte göra det för svårt för mig så här i början. 

 
För övrig så går livet så där. Eller ja, livet är bra förutom att jag är arbetslös. Det känns inte bra alls. Jag är inskriven på arbetsförmedlingen och har sökt a-kassa. I övrigt så försöka jag söka ett jobb varje dag. Sen så har jag ju högskoleprovet att plugga på samt att jag ska läsa NkB på komvux i början av November. Så jag försöker att se ljust på framtiden. Det kommer nog bli bra tillslut. 

Och imorgon kommer min älskade Patrik hem från England! Det ska bli så mysigt! :) 
Längtar massor!
Så nu ska jag ta och sticka vidare på min sjal. 
Ha det bra!
 



 Cecilia

Kan ju skriva upp dig på dagis-poolen, du har ju körkort så kan ju jobba lite överallt :)

Svar: Tack för tipset :)
Sara Sandberg



URL: http://ivitaskor.blogg.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?